hoy ride




Hallojs!

En mycket mysig helg har passerat! I fredags hämtade vi ringarna och blev panka. Sen tog vi motorcykeln till Båstad (soligt men tyvärr kallt).. Sen grillade vi ute och käkade i lusthuset. Sen blev vi fulla o shotade Stroh o Jäger o Fiskefjaes m.m. Sen somnade vi.

Sen vaknade vi kl 7 för att det var jävligt ljust så vi gick ner o lade oss i våningssängen o sov några timmar till. Sen kom mamma o pappa till stugan, innan vi åkte ner till farmor där Lillebil och Anders också var. Sen fikade vi där, sen gick Thomas o jag en sväng längs strandpromenaden. Sen åkte vi tillbaka till stugan innan det bar av tillbaka till Halmstad. Vi körde flera km PÅ strandeN (inte lagligt..) men det var spännande. Solnedgången var så fin....



Min/Thomas
(jag har självklart redan repat min på flera ställen.. men vafan!)























Det var det!

Nu ska jag låna en bok o sen sätta mig på Espresso house med en niggerball o sola näsan ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback