freeze deluxe


Hej hopp!

Julen är här! Idag är det typ 15 minusgrader, isa skulle komma hit o hälsa på, hoppas hon inte kanar i diket! Helt blå himmel och underbart vackert är det.. 

I söndags var vi och högg gran i Buskhult i Småland, där svärmor har sitt föräldrahem.. Var typ 1,5 m snö så det var lite knepigt att ta sig fram, men hur mysigt som helst! Körde fast med bilen några ggr men tre starka ungdomar puttade loss den.

Skaka snö!





Annars är jag ledig fram till januari nu, men har tenta 12 OCH 14 jan som jag inte ens börjat plugga till. KÄnns ju sådär. Skitsamma. Pallar inte! Vill inte! Har ju iaf heldagar ledigt rätt länge nu så jag hinner nog. :)

Thomas o jag köpte förresten varsin iPhone i fredags, asbra erbjudande, typ 299 kr i månaden och då ringa och smsa för hela kostnaden + obegränsad surf 6mbit/sek.. Bättre erbjudanden än de jag trodde fanns!

Nä nu ska jag fan komma igån med dagen. Har en julklapp till Thomas kvar, och en till morbror Håkan..  Sen e jag klaaaeeeer :D Finfint!



HAJ PÅ ER






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback