x-mas pose




Hej! Denna dag blir lång, ska plugga från morgon till kväll, (läs: från det att jag börjar tills det att jag slutar..)

Julen var lyckad o mysig, firade med familjen på lillejulafton på torsdagen, åt o spelade spel o delade ut klappz.. Mormor o Håkan var där med :) så här sååg mormors o min gran ut innan pappa såg den o blev sur för att det inte var NÅGOT rött i den. Så vi fick glatt hänga röa kulor med...







Iaf, sen på julaftons morgon åt vi frukost innan thomas o jag åkte upp till Halmstad igen, fixade oss snabbt osm attans för att vara i Simlångsdaen kl 12 och käka lutfisk! Inte det godaste jag ätit men tillbehören är okej!







Sen efter lunchen blev det en längre bilfärd till thomas kusiner i Mölnlycke/Göteborg.. Där blev det först Kalle och fika, sen julklappsöppning, tomten kom till o med eftersom det fanns mindre barn med i bilden.. Det var längesen man träffade honom, fast han hade krymt till typ 1,30m.. 
Jag fick min efterlängtade iPhone-/iPodhögtalare som vi ska ha i Sälen v 4, så jävla nice, sjukt bra ljud och man kopplar in den direkt i vägguttag så slipper batteri :) weehoo!!!





Åkte från Mölnlycke vid 9 redan, tar ju ändå några timmar att komma hem. Juldagen gick åt till att julstäda (EFTER julen....) o sedan bar det av mot Båstad, Henke & Lovisa och Pepes för pardey!




Välklädd ung herre klar för sup.





Nu sitter jag o lägger in Robyns tre senaste Body Talk-skivor som thomas fick i julklapp av mig.. Need some music on my phone o hon e ju fan jävligt bra..




Vad fick jag då mer i julklapp!?
Jag fick en stor 20liters resväska som jag önskat mig, röd kort morgonrock med volanger från Flash som jag också önskat mig, lite tomtegrejer från de äldre, salladsbestick m.m. av mormor, pengar, biopresentkort, iPhonehögtalare, film, bidrag till skidresan, underställ, ..

Ja jag var sketnöjd iaf :)

Nu kallar Miljöskyddstekniken.................. Ciao so long!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback