aphelion obtained





Heeeeeeeeej hopp galopp gummisnopp minisnopp whiteboardpennan o.s.v.. Haha! På tal om whiteboardpennan, Anne ringde mig idag! Så himla nice to hear from you babe :*

Jaha, första inlägget sedan man fyllt 222222 dådådådå! Roligt om jag ska ringa taxi, 020-22 22 22 osså e jag 22 år också! Hahah o om jag läser sidan 22 i en bok :D BAAAAAAAALLT! Ja, jag är svinigt trött.

Min födelsedag  var helt underbar! Blev väckt igår, måndag,  med frukost o paket på sängen av thomas kl 7 (läs: SJUUUUUU o då var ändå båda lediga!?!?) Hur som haver, vi somnade om sen igen o vaknade typ halv 12, låg o lyssnade på Sinead O'Connor till halv 2, hade quiz på Wallander som vi såg kvällen innan, kl halv 4 tänkte vi att vi kanske skulle göra nåt vettigt.. Dagen innan (söndagen) var vi på Harrys med min familj + farmor o åt oxmedaljong o potatisgratäng. Det var gott att jag vill gråta).

Vi åkte iaf till Galgberget o gick en sväng innan vi käkade på stället där vi hade vår första "date", "date" = "han" betalar, det har erica lärt mig.  Sen åkte vi hem till MLIs o min lägenhet o sen kom Sanne o Sofie med kladdkaka med mint o polkagrissmak o paketer!! TACK MINA FINA VÄNNER för allt! I love yoooo






PS. Rövhål upphör aldrig att förvåna.


Jag är ledig imorgon. Tack gode gud för nu slocknar jag LOVE


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är snäll du <3

2010-02-10 @ 15:01:24
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: Anzz

hahah whiteboardpennan :D:D

2010-02-10 @ 15:56:17
Postat av: MOA

mahahahaha ditt stora rövhål ^^

2010-02-11 @ 13:30:40
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: emzz

whiteboardpennan :D:D:D:D:D

2010-02-13 @ 11:41:25
URL: http://therealemzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback