every out




Halloj! Shaaize känns som om man har fett mycket inplanerat! Eller kanske inte.. Men det e kul grejs iaf =)

¤ Ikväll ska jag o erica smyga in i thomas lägenhet å titta på Det okända.. Man får passa på när folk e bortresta..
¤ Imorrnkväll ska jag träffa moa o snacka strunt o äta scones!
¤ På lördag är det pardey! Med minst Anna och Angela, o säkerligen blir vi fler.. Tjoho!
¤ Söndag ska vi fira mig, ska ut med familjen + thomas och käka!
¤ Nästa helg är det alla hjärtans dag o thomas o jag ska bo på Skansen o gå på spa o äta jättemycket !!
¤ 18de feb kommer Sosso till Skåne igen, första anhalt: HALMSTAD :D

Ja, sen e det fler saker men det e så långt fram att det inte räknas! Var i skolan till 12 idag bara. Sen blev det Eurostop o köpa 20 paket nudlar och fika på EH med Sanne, Sofie och MLI såklart. MUMS FÖR SCONES!




By the way, iKVÄLL FÅR 107 SVENSKAR GONORRÉ! Här är en av dem





Så här ser orginalet ut. Det står så på hans tröja på riktigt men jag var tvungen att förtydliga det lite...



LIK SOM SPIK!





Kommentarer
Postat av: Moa

imorgon blire najs :)

2010-02-03 @ 16:58:30
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Holm

"18de feb kommer Sosso till Skåne igen, första anhalt: HALMSTAD :D"



Sen när ligger Halmstad i Skåne? :o

2010-02-05 @ 15:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback