snow plague




Ja, så här mycket snö har jag inte sett här under mina levnadsår tror jag. Slutar ju fan aldrig snöa heller! Men det hindrade inte festen hos Thomas kompis Madde & Swedberg i lördags. Först förfest hos Thomas granne Erika med typ 10 pers innan vi drog till festen som var en födelsedagsfest för två irländskor som fyllde 25.

Det blev lyckat som fan, vi sjöng singstar o käkade kladdkaka o muffins o drack whiskey o annat. Himla kul !

 
Erika grannen o jag


Bengan, Calle, värden Swedberg och en av irländskorna som dock ser lite störd ut här.


Böghög! Bengan, Calle, Thomas o hans bästa vän Martin


Do the fish!


Moas julklapp till mig var jävligt poppis kan jag säga! Irländskorna var helt galna i den o ville att jag skulle typ beställa 10st.


Sen skulle folk vidare in till stan men min tråkiga fästman var inte så pigg. Men jag ville egentligen ut men vi gick hem under en hel del tjafs o han lämnade mig i en snödriva för att dö. Som tur är tog jag mina sista krafter till mig, stapplade bort till hans dörr o bankade eftersom han typ låst ute mig. Haha, ja resten är ju patetiskt. När jag vaknade nästa morgon var mina ögon så svullna av all gråt att jag typ inte kunde se. Men vi skrattade gott åt det på morgonkvisten och allt var frid o fröjd=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback