taste home




Söndagmorgon bjöd på en underbar hotellfrukost innan det var dax att checka ut o bila back till Halmstad. Då blev jag plötsligt sugen på att bada o dyka lite mer än man kunde göra i poolerna på hotellet. Så vi drog till Sannarpsbadet, och där var vi inte ensamma kan jag säga.. Det blev 20 längder först, sen bubbelpool och plask o vi fick vi både kallsupar och utskällning (nej, inte p.g.a snusk utan för att thomas råkade göra bomben i motionssimningsbassängen. Jag skrattade ihjäl mig där under ytan..).

Efter bassängen stack vi hem till honom och gjorde en helt underbar kycklinglasagne..






Imorse vaknade jag inte förrän just när tommen skulle gå till jobbet. Det är nackdelen med att ha två sängar istället för en, man vaknar inte när den andra vaknar. And I DO NOT LIKE THAT -.-

Jag somnade iaf om och när jag vaknade kollade jag på "Hans och hennes" som jag inte sett innan men som jag inte gillade något särskilt ändå. Nu är jag hemma på Andersberg och ska plugga. Har ringt flera kommunmän om praktikplats men de tar tydligen inte emot på somrarna. Så det blir nog Båstad i sommar ändå! Och det känns jävligt bra, förra sommaren var ju helt underbar när jag tänker efter :) Thomas kommer ändå bara jobba, han ska ju utbilda både i personbil OCH mc fr.o.m april o har själv varnat mig för att han kommer jobba skitmycket. Bra, men då kan han ju komma till Båstad när han har tid då.. Fint ;)

Förresten.. vill nån ta MC-körkort med mig?








Kommentarer
Postat av: Moa

jag tycker inte du ska ta mc kort,då kan man dö och jag vill inte att du ska dö.. =(

2010-02-15 @ 15:55:15
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback