saturday nite




Tjohej tja!

Lördagen hade man en del inbokat, 25årsfest hos Thomas kompis med typ 40 pers jag aldrig träffat. Hmm. Började med en sväng på gymmet kl 9 när jag vaknade. Hurtigbulle! Sen var jag, Thomas och Axe ute o gick i typ en timme, innan jag stack hem o väntade på stressen. Blev dock inte så farligt som jag trodde, jag fick 2 h extra på mig och jag gick mest runt o nynnade o svingade händerna för att torka naglarna.

Blev den nya Gina-klänningen jag hade, himla nöjd med den :D Lite lång kanske men jaja... Det började med förfest hos Thomas bästa vän Martin.




T och.. Andreas?




Sen vid 7 fick vi skjuts vidare ut till the big famous Wild West Steakhouse.. Coolt ställe! Skitgod mat!  Martin o hans flickvän Anna på bilden.




Erica (Thomas granne), Lotta och Madde



Vi blev kvar där till typ halv 11, och då hade det varit underhållning m.m. När jag var som minst förberedd blev jag uppdragen på scenen o två cowboyar dansade "Om du vill bli min fru ska jag ta dig här och nu" osv runt mig inför ca 200 pers.. Något pinsamt.. Fan vad jag skakade :P men det var liide kul!

Sen drog vi alla och spelade bowling på B&B inne i stan. Massa folk där med. Började rätt bra för mig med 2 strikear i rad! Så jag vann första omgången, men Maddes pojkvän vann det totala, jag kom 2a iaf!

Sedan var alla rätt trötta, kunde stannat kvar på B&B o svängt lite men vi vandrade hem istället. Haha, det var så himla gulligt, jag hade lagt mig o typ somnat och efter typ 20 min av konstiga ljud från en näve i kaklet kommer thomas helt gråtfärdig som ett litet barn och begraver ansiktet i täcket. Jag urskiljer efter många "vasa!?" att han inte kan få ut linserna.. Han fick nämligen linser igår och skulle ta ut dem själv för första ggn. Bör kanske tillägga att det tog 45 min att sätta i dem tidigare på dagen...

Men det slutade lyckligt sen jag hotat med diverse saker om han tänkte däcka med linserna på!








Idag, söndag, bjöd som vanligt på middag i simlångsdalen hos svärföräldrarna. Vi var även ute och gick en lång runda alla fyra, det var himla härligt! Kom hem för ett par timmar sedan, nu blir det chili con carne o ta det lugnt, imorgon blir det Götteboojjj med Anna, Angela och Erica :)



CIAO FÖR MEJ!




Kommentarer
Postat av: Johanna

haha hur gick de för din kompis då?

fick hon opereras eller ej? :P

2010-01-26 @ 17:40:18
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback