benz boss

 

 

Hej hopp sommarsnopp! Shit vilken vackertvädervecka det varit.. Gött!


I måndags var det slappemåndagpremiär med mina små gummor. Tiden gick sjukt sakta på förfesten och vi fick pausa ibland.. Men trevligt var det :) massor med folk ute!


 



Haha sunny and blowy kan jag sä!




Veckan förflöt lika vackert (tisdagen undantag, mådde skiiiiiiiiiiiiiiiiit. Hem till Hstd via Laholm där T hämtade mig sen på kvällen).

Onsdagen låg jag först och solade på hundbadet. BAD! Kallt. 30 cm djupt.
Sen mötte jag upp Sanne, gick en långrunda och snackade alltmöjligt, tillbaka till stan, världens bästa sushi på Takenaka åts och sen blev det lite titt i affärer :)

 




Torsdagen åkte Erica, Angela, Thomas och jag hem till Anna och Fredrik och grillade kött och kyckling m.m.. Skitgott och trevligt var det =)


Fredagen var en skitdag som inte hade någon räddning. Jag tog blodprov, tvättade och lagade mat. Haha ni fattar inte vad sur jag var.. Haha! Tog mig tillslut in till stan och köpte två tröjor på Cubus.. Piggade upp en stund i alla fall!




SAILOR SHEPP O'HOY!





Men sen gick Thomas och jag en kort promenad och jag kom på den idén att åka till Tylösand eftersom jag aldrig varit där såhär på "sommaren" liksom. Sagt och gjort! Öl och glas byggde denna kväll och skitdan vände och blev mysig och lyckad istället:)


  



Lördagen låg jag först och solade på hundbadet ett par timmar. Hem, dusch och sen bar det av till Genevad för förfest och sen Laholmsfestivalen (vilket typ består av ett tält ;) för att möta upp Henke, Lovisa, Jim och Ande! Mycket trevligt, vi åt på Brasseriet, kollade på Peter Wahlbeck och ölade, förutom vi tjejer som körde då. 



Lite segt var det dock sen vid 22-tiden så då körde vi ut till Skummeslöv och spelade kubb. Jim, Thomas och jag förlorade båda ggrna men sjukt kul var det, man såg inte ett skit haha!


söndagen åkte jag hemifrån 7:30 och följde min Eniro-avskrivna vägbeskrivning mot Hässleholm och ut på vischan. Kom dit efter 1h och 50min och några om och men och efter några rondeller som inte existerade i verkligheten men på kartan.. (??)

Träffade iaf Svalöv igen, sjukt kul att se dem igen, typ ett år sen eller nåt! Även om det inte kändes så :) Jag red iaf på Litja, vi var ute med guiden ca 2 h och sen fikade vi vid Finjasjön under turen där alla hästar också gick i vattnet och svalkade sig förutom min som var rädd för vatten! Galoppen var såklart bäst, Ellen och Kim försvann, så snabba var dom.. jag satt typ bara o gapskrattade.. Så sjukt kul! :)






Sen kom jag hem, duschade och sen åkte vi ut till Simlångsdalen som vanligt på söndagarna, grillade och åt rabarberpaj m.m.. Jag sa dock inte så mycket eftersom jag tappat rösten och bara piper om jag försöker snacka ;) Skönt för de andra! Ha...


Sen på kvällen gick vi en promenad ut på en lång pir i hamnen. Sjukt ljummet och skönt ute trots att klockan var typ 23!


 






Idag, måndag, regnar det. Jag har frostat av frysen. Det är stort! Imorrn åker jag till Ängeholm för att röntgas, och sen hem till HBG. På fredag tar lillebror studenten och då kommer Thomas ner när han slutat jobba. Fan vad jag längtar! Mormorfylla!

Ikväll ska vi nog ut och äta eller nåt.. Man får ju passa på, vet inte när jag kommer till Halmstad igen? Och alla mina kläder?!?!


Långt inlägg men mycket bilder = OK!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback