fujitsu strib



Jaha! Då var det dax för veckans första o sista Hallaaaaaaaoooooo ijenne.

Sammanfattning av veckan? Eeeh... Tenta i tisdags då.. Slöat som f-a-a--aa-a-a-an sen dess.. Minns typ inte att jag gjort nåt. Jo köpt Converse! Åååh varför väntat så länge på denna lycka? Love em hard!





Sen har det blivit löpning.. Både på löpbandet på Sats och på Galgberget med min man. Gick bättre än väntat båda gångerna!
Köpt träningsskor, träningslinne och vattenflaska också! Wohooo såååå redo för 3h passet med Angel imorrnnnn! Sist kunde man fan äta vad som i 5 dar efteråt, kändes ändå som om man vägde 20 kg och magen var konstant konkav.

Justja, Emelie o jag gick till Snötorps kyrka en dag i pluggpausen i måndags. Sjukt vacker var den på nära håll! Den syns perfekt från vår balkong men aldrig kunde vi ana att den var sååå ståtlig!

 




Efter tentan var jag på stan med anna o angela o käkade Nachotallrik på La Cocaracha.. MÖÖÖÖÖÖÖÖMS som MLI hade sagt. Och sen var vi på lagerhouse och läste barnböcker. Bästa var att vi fattade inte ens bokens handling!


 

Men hur söt?




Tack för MAJ!




Kommentarer
Postat av: Robin

HA! "Maj" :P

2010-03-25 @ 15:28:55
URL: http://robinwashere.weebly.com/
Postat av: Johanna

haha jag ska också köpa röda converse xD

2010-03-26 @ 22:02:33
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback