shoot me




Gick ut från tentasalen med två fingrar mot tinningen.. Vetefaaan asså. 4 frågor, 4 timmar. Första frågan - 2 timmar. Innan jag inser att jag svarat på fel saker. Jag babblade på om alla miljöbalkens paragrafer jag någonsin läst, sen läser jag frågan igen och då var det inte alls vad hon frågat! Haha jag blev sjukt svettig och händerna började skaka när jag insåg att jag inte skulle hinna.. Men det var bara att köra på, jag fick slarva lite för att kunna svara någonting på alla frågor. Men helvete, det var inte kul!





Nu är det iaf över! Har nog dock aldrig känt mig så osäker som efter de här två tentorna. Satans jävlar! Men inte kunde jag börjat tidigare, det hade inte hjälpt. Det e ju typ en tröst eller så..

Jaja, helg! Nästa helg bär det av till Sälen! Tjohowoho! Ska bli svinkul :D Ikväll (eller hela dagen) fyller Thomas kompis Jim 30år, vi blev bjudna på festen igår, o stackars thompis e inne i stan o letar present. Vad väntar man sig när man fyller 30? Typ att folk ska köpa för tusen kr per person!? Något extra ska det ju liksom va? Skönt det inte var en kompis till mig för då slipper jag betala ;)


Fan, det känns som om livet börjar om på nytt, nyfödd Lollo :) Iaf under dessa tre veckor innan tentorna är rättade.. Skitmycket som ska tas igen. Träning - inte senaste 3 veckorna, ska fika med MLI (äntligen!), hänga med Anna o Angel, boka liftkort?! Skitdyrt, fan 1500 för 6 dagar.. Jaja men det e ju värt det, det vet man :) såvida man inte bryter benen första dagen. Imorrn e det dax att boka resa till Dubai! Blir av i sommar :) har varit 100% på det hela tiden, men nu börjar jag tvivla lite. Kommer fan gå 15 000 spänn typ. Och så MC-kort går på 10 000.. Hmm. Men så kommer jag förhoppningsvis börja jobba i höst så då tar jag igen detdär i pengapungen :D


Hade du varit kär i mig om jag var kille?


 


Love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback