Två navlar och en iPhone






Godmorgon godmorgon godmorgon! Vilken hääärlig dag! Snöat hela natten så nu e det lika igenoplogat på gatorna som för några veckor sen. Men vem som sitter inne o pluggar hela dagarna bryr sig?
Att det kan ta typ 8 hela pluggdagar att renskriva anteckningar från iofs en hel kurs, det e bara sickt. Skrivit 17 sidor dubbelsidigt!! (Ååhhh jaaa den gamle gubben kom ut från sin parkeringsficka på gatan! Nu blev jag glad)

Idag om en vecka har jag alltså första värsta tentan. Två dagar senare ska jag ha pluggat in de resterande 17 dubbelsidiga sidorna.. Men jag har gjort det förr. Och jag kan göra det igen! Är bara så surt ifall man inte skulle klara det, all tid man lagt i onödan, eller inte lagt kanske man ska säja...

Började iaf veckan med att åka till Gekås med Anzz o Emzz! Lyssnade på Magnus Uggla hela vägen upp och anne kunde ALLA LÅTARNA PÅ HANS SKIVA DÄR HAN HAR FRUKTHUE! Spread it to the people! Jag kunde bara refrängen i Pom pom pom, det räckte gott.. Å nåt med pattar.
Jag köpte minst av alla, har väl antagligen minst pengar också. Gekås verkade för en gångs skull inte stort alls, inte så mycket folk o tog max 2 h att gå igenom allt, vi var typ färdiga till kl 11! Burger King på det o sen åkte vi hem. Anzz o Emzz slutsumma skilde sig med 2 kr. Skrämmande!

Min iPhone verkar vara på igång.. enligt telenorservice.se sägs det att:
Servicehistorik
2011-01-05 Reparationen är avslutad och väntar på att bli skickad.

Kanske jag får tillbaka min bebis imorron! Annars lär det inte bli förrän nästa vecka, helgdagar o skit..o.. Hoppas fan alla apps e kvar så jag inte betalat i onödan. Morr

Läst lite i Robert Gustavssons "Från vaggan till deadline". Haha bäst är när han cyklat mil i minusgrader o väl inne i duschen inte hittar sin lilleman. "Började räkna.. En navel.. Två navlar.." HAHA den hade liksom krypit in i kroppen?! Sjukt! Men kom fram sen.. Han har ju barn nu så man får väl tro honom.


Nyår förresten, ja vi var inne hos grannen o hade kul! Jag var kalasast för att kompensera för de andra som tog det lugnt.. Men börjar må riktigt skapligt nu, 5 dagar senare !

Off to the plug (;) again, sen blir det Chili con carne idag, köpte ju inte vita bönor på Gekås för intet!



Glammigt ska det va!




Kommentarer
Postat av: emzz

hahahaha gilla! frukthue!!

2011-01-05 @ 17:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback