little hell



Igår var det dax för de sista slutseminarierna! Gick bra för de 3 som var kvar, vi gjorde klart redan i måndags, ååå vilken sten som föll. Härligt! 

Efter skolan igår följde Josefine med mig hem, vi käkade Kina Box, lockade håren o glodde Top model, Hells kitchen och Slim vs fat.. Sen bar det av mot Lilla Helfwetet vid 18, det är en (lite för) dyr restaurang nere vid Nissan. Min huvudrätt, fisk och skaldjursspett, kostade mig 269:-. Blev inte ens mätt. Sen öl på det. Och hur många vinflaskor som helst så shit vad de tjänade på vårt sällskap!

 Tyvärr var inte jag så taggad alls, det var kul med lite lekar m.m o sen stack jag o några till bort till The Corner men vi var bara där typ en timme, jag var skittrött...
Bild på mig o Lisa!





Idag har jag varit ledig o börjat smått med att leta fakta till vårt cp-arbete i Arbets- och miljömedicin. Ingen fattar nåt, allra minst jag! Imorrn börjar UTEXPO, utställning av examensarbetena på högskolan. Typ 150 som ska ställa ut, många montrar att pryda! Inget jag är nervös för direkt.. Tvättar vår duk som vi brukar ha på köksbordet, ska ta med en växt med så det ser lite hemtrevligt  ut på vårt bord ;) Först ville vi ha halm o massa hästgrejor, men så kommer nån allergisk o dör.. Jaja!

Ut med klassen igen på lördag ser det ut som! Sugen på Mårtensson men alla de andra vill till Kåren för att det e sista gången där o alla kommer va där å.. ja.. kanske blir det ändå!

Alltså man ska inte säga till mig att man kommer hem kl 15 om man inte gör det. Nu e kl 15:34 o för varje minut som går och han inte kommit hem än blir jag bara surare, här sitter jag o väntar ju! Hade fan kunnat göra nåt roligare. Ibland är jag inte lätt.


Och jag vill ha värmen tillbaka! Och å saknar jag Lunar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback