Kärnis

Monday evening!

Det blidde ju en bra helg ändå! Bowling o mat på B&B.. (fan vad det stället fallerar.. Blir bara värre å värre var gång man kommer dit. Otrevliga är de också)
Men sällskapet gör kvällen! Å hamburgaren gör spelet!

Igår söndag blev det skridskor som jag ville :) blåste lite så var kallt som fan (även utan vind, Moa det är typ -15 minus!!) så mina fötter dog av kyla efter typ en kvart.. Men hann iaf lära mig en sak. Nämligen vad KÄRNIS är.. Utläses kärn-is och inte som nåt smeknamn på en kärna.. Jag trodde ju det var en vak (se bild) men det visade sig vara den is med allra högst densitet och alltså allra säkrast att åka på.. Coolt! Och vackert!

Back2work idag, fått förlängt ytterligare 4 mån, wo-2-the-ho!!!!!! Sommarn räddad, ingen mer städvagn på Skansen (Moa jag hälsar på för grupparbete), inget mer zoo.. Inget mer MEN VÄNTA jag har fungerande kort till Skansen.. Eller många vänner iaf ;) kanske kan planka in på tennisen o dricka rosé hela sommarn!! Life's good huh.

Läste nyss ut Låt den rätte komma in. Skum bok. Men spännande. Vet inte om jag vill se filmen dock, lär bara förstöra allt.. Hmm. Vad ska jag läsa nu då?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback