Pink

Så nära min chef som jag varit idag har jag nog aldrig varit innan. Fysiskt.

Haha, vi har nämligen varit på teambuilding på Arosfortet som det kallas.. Skitkul! Lite fångarna på fortet - man är i lag å ska springa runt, läsa lite om varje cell, poäng å vad som krävs i fysik, teknik och tänkande.. Sen får man inga instruktioner utan man får själv komma på vad man ska göra inne i cellen, så har man en viss tid på sig. Börjar en röd lampa blinka har man antingen misslyckats genom att göra fel, eller så har tiden gått ut. Lyser den blåa så har man klarat cellen! Fanns 25 olika, allt från labyrinter till kluriga Einstein-frågor till att köra laserpekare genom bana å massor med kul.. Å bland annat skulle vi upp tre pers på en hal liten labyrint å hålla sig där utan att nudda golvet.. Då tog jag chefen både på rumpan o insida lår o höll man på att glida så tog man tag i det man först fick tag i.. Haha!

Liten smygbild på vår hall:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback