@ datorn



Hej hopp!

Skriver ett inlägg från datorn för en gångs skull. För ni vet väl varför inläggen blir så korta o hoptrycka nu för tiden? Bloggar ju från telen. Ganska skum bilduppladdare och så men nu ser jag att den är ju inte bättre här på datorn nu, den är ju ändrad. Ååååhhh.

 Tänkte lägga upp lite bilder från nyår! Får se om jag lyckas. Annars är det lördag, nalkades 30-årsfest men mina öron är sjuka och kunde jag döda dom så hade jag. Fast det kanske är det dom är. Döda.

Suttit o kollat på blocket efter shabby chic möbler, hittar massa fint som man vill måla vitt själv men frågan är om det är så lätt som man tror.. Får prova på något! Sen var vi på SIBA, Expert o tillslut Elgiganten idag. Slutade med att vi kom hem med en 42" LED-tv. Ohey! Ska det va så ska det va, man kan inte komma med en tjock-tv till en ny lägenhet. Pinigt ju.

Sen har jag även bestämt att jag ska odla massa (färska) kryddor på balkongen i vår nya lägenhet.. Mmm längtar tills vi får flytta in :-)

Nyår! Såg nu med att man kunde ställa in så man fick gamla uppladdaren. Så har den nu :)



Provade läpp-penna for the first time! Läppstiftet kom såklart på sen med.


Reflex, champagne i handen och över hela jackan. Och så ett skrrrriiiik. Så ska 12-slaget va!


Detta är då Erika, vår granne fast inte så länge till.
Madde, Thomas kompis Swedberg (som var med i Dubai)'s flickvän.
Lotta, Swedbergs ex (!) samt Maddes blodssyster typ.
Å en trött en.



Haj på jer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback