Mot söder

Då var det helg igen! Ännu en vecka i rasande fart passage. Nu sitter jag på tåget mot Båstad, för att där bli upphämtad av pappa för fika hos farmor och sen vidare till HBG. Ikväll blir det The tivoli! Har laddat med min favorit Captain morgan. Så synd att den är så dyr. En liter för färjorna HBG-Helsingör kostar typ 199 danska. På systemet kostar en 70cl 239 spänn.. Dyyyyyyyt. Men blir man inte bakis så är det ju lätt värt det! Men några Halmstad Crush Jordgubb rinner nog ner med. De är ju sååå goda!

Idag är jag bakis. Eller ja, huvudvärk! Var på Harrys med jobbet på After Work igår.. Riktigt kul att träffas utanför kontoren, blir lite annorlunda då.. (btw, sitter en tjej mitt emot mig på tåget. Hennes bröst skumpar jättemycket)
Men så det blev 2 öl, sen fick jag en av en på jobbet, sen blev det tequila o nån annan shot.. Satt där 16-20.30. Då var vi tre ungdomar kvar. Bara det att kl 21 skulle jag på bio med Thomas å Dubai-gänget! Såg nya Mission Impossible 4 som ju utspelar sig delvis i Dubai samt i Mumbai i Indien där typ Moa befinner sig nu?! Men tycker MI3 är bättre, snyggare och mer fantasirik handling.. Men kul att ha sett den!

Nästa station; Båstad, Båstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback