Style

Hej! Hemma efter en 9h jobbedag.. Okej, blir en hel del Wordfeud under dagen men har fått värsta avancerade uppgifterna nu, bl.a läsa o bedöma en periodisk besiktning, samt en B-anläggnings ändring av verksamhet.. Hur många sidor som helst, och hur mycket spring som helst för att be om hjälp.. Men klart man vill att det ska bli rätt! Å även om det kanske inte direkt blir fel så kan man ju missa något viktigt!

Snart helg igen :) för Thomas vankas det spelkväll på fredag o för mig tjejkväll hos grannen på lördag.. Så blir ingen myskväll för oss direkt, visst, det har vi ju varje dag i veckorna men det är ändå speciellt att veta att man är ledig dagen efter.. Jaja jag tror jag måste lära mig att va hemifrån lite mer.. Inte va sån toffel :P

Vissa bloggar är man ju bara tvungen att följa, typ såna mega. Tyra Sjöstedt har ju öppnat affär m.m o på mellandagsrean beställde jag lite som kom idag! Kostade 18 kr (halsbandet) och 49 kr (tatueringarna) o några saker var tyvärr slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback