Tjejkväll å nötter

Igårkväll var jag ju då på tjejkväll hos grannen :) det var trevligt! Försökte att ta det lugnt med drycken, fuskade lite mot slutet under "jag har aldrig" för resten av de 6 tjejerna skulle ut på stan efter men inte jag.. Så kl 12 gick jag in o lade mig medan de andra fortsatte på Bond.. Kände inte att jag skulle missa jättemycket ändå å ville hellre ha en pigg söndag.

För idag kom familjen upp! Mamma pappa lillebror. Jag blev igår bjuden på den godaste efterrätten jag någonsin ätit och försökte mig på en egen idag som jag bjöd familjen på. De älskade den! Synd att jag missade vaniljglassen dock.. Nästa gång ska jag komma ihåg det.

Det var förresten pecannötpaj. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback