Mello

Gosönda! Jag har inte sett någonting av melodifestivalen innan men igår fick vi hit några kompisar till Thomas, med flickvänner.. Vi beställde Kina-mat, drack öl å cider å kollade mellon. Himla trevligt att kolla ett så stort gäng egentligen.. Nån som säger en klockren kommentar hela tiden så många skratt!

Sen var det meningen att vi skulle ut å dansdans men ingen hade lust, jag fick ont i huvudet av mina cider å alla chips.. Så vi lade oss vid 12. Lagom, å idag vaknar man 7.30 som vanligt. Härligt att det var av solen dock! Men måste bara få upp mörkläggningsgardinen.. Vi fick upp tavlor å lampor igår så så fint som vi har nu har vi aldrig haft innan!

Idag skiner som sagt solen å det sägs bli 12 grader hett. Det blir en långpromenad om jag får bestämma!

Imorgon ska jag ge blod! Första ggn, för sist jag skulle det så blev jag sjuk.. Hoppas inte arbetsdagen är förstörd sen, ska nämligen till Göteborg med jobbet.. Räknar med att va hemma vid 19.. Hmm lång dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback