Sol & bok

Precis lagom till solen kikar fram, om än från en skyig himmel, så läste jag ut boken! Den är helt sjukt bra.. Väldigt verklighetstrogen, ibland vill man gråta, ibland skrattar jag så högt att min inneboende rycker till och råkar byta kanal med fjärrkontrollen hon konstant håller i sin hand. Riktigt bra bok! Som sagt; lite kärlek, lite snusk, mycket vänskap, lite problem, lite cancer... Läs för fan!

Nu tänkte jag ta en promenad i soliga eftermiddagsvädret. Det är helt sjukt att jag nästan kommer vara packad om 24 h. Det känns inte alls så! Men ska bli himla kul.

Är det inte helt knäppt att vissa böcker/filmer kan få en att helt ändra livssyn, om så bara för en halvtimme? Jag vill också ha 3 skitbra tjejkompisar och en killkompis, och verkligen uppleva allt ihop, med- och motgångar, och alla ska ha sina speciella drag och känna varandra utan och innan. Och jag börjar tvivla på att jag vill ha barn när jag är 22 (hur fan det nu ens skulle gå till). Jag kan vänta tills jag är... 23.

Mot bibblan, folk! Ni med!


Kommentarer
Postat av: moa

hahahaha 23 XD

2009-04-08 @ 17:30:52
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du är underbar baby!!

Vad kul att du ska till Småland! Jag skulle egentligen dit, men mamma hade inte råd att köra, eftersom hon köpt nya glasögon istället. ;) Så får hälsa på mormor lite senare. ^^

Hoppas att du får underbart skönt där iaf!

Jaja, jag får väl testa på den där naken-grejen nästa gång då ;)

PUSSAR!

2009-04-08 @ 17:44:13
URL: http://detelja.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Ja! Jag tycker att du ska ha hamster igen. Just nu har jag bara 2 guldhamstrar och en dvärghamster. :P Så inga jag kan föra vidare. ^^

2009-04-08 @ 17:45:57
URL: http://detelja.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har faktiskt läst "Vattenmelon/en", den första boken i serien om systrarna..^^

Den är så sjukt bra alltså! Man lever sig verkligen in med karaktärerna!

2009-04-08 @ 23:00:19
URL: http://detelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback