Mation

Dagens lista

DATUM: 2009-04-23 KLOCKSLAG: 22:13

Lovar du att vara ärlig?  Varför inte?
Du heter: Louise

Smeknamn: Lollo, Lojse

Låt som när du är ledsen sörjer till? Beror på vad det rör.. "Hope you're happy now" har det varit

Beroende av: Familj, frihet, vänner. Motion och nyttigheter (inte så dumt va?)

Vad behöver du mest just nu: Ett knäckebröd med sylta och paprika

Vad tror folk om dig? Lite barnslig fast på ett kul sätt. Kan dock ibland bli för mycket. Ger gott intryck och ler mycket.

Stämmer det? Ja!

Vad får du oftast komplimanger för? Leendet

Vad säger du för att imponera på någon? Vet inte...

Hur imponerar man på dig? Le och skratta mycket, men inte falskt!

Brukar du skratta för dig själv?  Ja, och undrar alltid om nån sitter o kollar på mig genom kikare i det ögonblicket.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Härligt! Jag slutar om 2 timmar och har en farbror kvar." o.s.v

Var bor du? I Halmstad och Helsingborg

Trivs du där: Trivs bra i båda, dock svårt att veta var man ska/bör vara ibland.

Äger du några converse: Ja, ett par röda. Får bli ett par nya röda snart. Eller vita.

Sprit, cider, vin eller öl: Cider godast, vin mest praktiskt, så blir mest det.

Vad har du för mobil: Sony Ericson K530i. Nöjd.

Nästa mål i ditt liv: Klara av första av 3 år på högskolan UTAN någon omtenta. 2 tentor kvar innan sommaren.

Hur svarar du i mobilen: "Hej det e Louise?" eller "TJA"

Vem ringde du senast? Söndrumshallen för att boka badminton

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon ringde fel.. Jag sa att det absolut inte var någon fara. :P

Antal timmar sömn inatt: Ca 8.

Sov du ensam: Japp. Snackade tydligen om Facebook i sömnen enligt Erica. Ett tecken på att.....??

Brukar du komma i tid: Försöker absolut, ogillar verkligen folk som inte kan hålla tider.

När mår du bra: Med alla nära och kära runt mig

När blev du fotad senast: Idag uppe på en klippa när jag mätte temperaturer

Hur känner du dig nu: Sugen på mat men ändå mätt. Trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Rött, svart, blått?

Vad tycker du om fötter: Är de bara rena så!

Vad saknar du: En skål gröt

Favorit dryck på morgonen: Mjölk!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 11

Är du blyg? Nja, ibland. Speciellt om det är någon jag bryr mig om vad den tycker om mig.

Sysslar du med någon idrott: Nej, bara då o då, som att spela badminton

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tveksamt!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Gå ut o ragga brudar på krogen kanske?

Är du nöjd med ditt liv: Ja!

Vad är det värsta du vet? Orättvisor och hemskheter

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Lagom

Vad längtar du till? Lördagkväll, grillning!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, båda!

Vad är det finaste du fått? Mycke faktiskt.

Om fem månader: Är sommaren över, och jag har pojkvän? :O

Om ett år? Har jag snart avslutat 2:a året på skolan och skaffat sommarjobb i Halmstad.

Du samlar på: Ingenting

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sosso

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Alltid!

När grät du senast: I helgen när jag såg Million Dollar Baby. Annars längesen.

Bär du glasögon eller linser: Nej

Har du piercing: 3 i öronen och en i naveln

Vill du gifta dig: Jaaaaa

Vill du ha barn: Ja, två, kanske tre!

Är du bra på att laga mat: Vill jag inte påstå :(

Är du flygrädd: Nej, men det är oerhörd segt och tråkigt!

Hur vig är du: Var bätttre för, men jodå! Någorlunda!

Vilken är din favoritglass: Magnum tror jag. Mandel tror jag.

Tror du på ett liv efter döden: Nej

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Vilken ögonfärg har du: Grönbruna

Röker du: Har feströkt men slutat nyligen

Hur ofta tränar/motionerar du: Varannan dag försöker jag.

Vad är det viktigaste i livet?: Familj o vänner, samt upplevelser.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback