upsee hue




Morrn sleepers!

Idag skrällde Soft harp kl 6:30, 5 min senare var jag uppe och pigg som ett fyllo i sin bästa mängd. Det var snabb övning i skolan mellan 8-9, nu är skoldagen slut men jag sitter fortfarande här. Pigg! Jag kan ju inte börja plugga nu precis, ha. Naj!

Det får nog bli en sväng till gymmet även om jag inte skulle dit förrän tentan var avklarad, var det någon som sa.. Men så får det bli! 30 min Cross, lide styrka, jag i min ensamhet på gymmet. Kanske ska ta och passa på att basta med när det inte är folk? Hmm. Ja kanske de! Måste man raka benen om man ska basta och duscha offentligt? Tur mina e epilerade då!

Nu ska jag ringa Raditjänst. För tar man inte tag i saker så blir det aldrig gjort. Lär er det!




Ställ dig upp.
Lägg armarna om dig.
Hur känns det att krama något underbart? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback