The best fucking day!




Lördag:
Åkte till Båstad och solade hela dagen, med undantag för en kvällspromenad i hamnen med min käre broder och en hund.
  
 


Söndag: Mors dag! Plockade blommor till mamma (fotade även massa massa blommor, se nedan. Fick farmor, kusin, faster o fasters man på besök. Blev bad i Kattvik, tårtor, volleyboll och avslutade med att grilla lax och färskpotatis. Underbart!

IXUS-kameror är underskattat! Resten av familjen åkte sedan hem, medan jag stannade över ensam. Tråkigt. Och mitt hår var skitsnyggt, lönt när ingen ser det liksom? Hrmpf


Måndag: Vaknar till världshistoriens blåaste och molnfriaste himmel. Cyklar genom Båstad i morgonrock kl 8:20, efter att ha legat i fosterställning i trosor på studsmattan och bara njuutit.
 

Tog morgondopp bland alla pensisar. (ja, penisar. Klart.) Väldigt uppfriskande! Ligger och solar fram till runt 12 då jag mötte upp mina kära Isa och Ellen vid ICA/Systemet, och vi vandrade hemåt till mig, den svettigaste vandring jag varit med om tror jag.

Vi drack öl, solade, spelade fotboll och skrattade hela dagen lång. Det var så jävla härligt! Kände mej så jävla lycklig över allt!
Senare vid 5 kom Sofia och Lina, samt Moa och hennes kompis Camilla. Vi gjorde vid oss, satte på musik, drog fram drycken o.s.v. Sen kom även Linas kompis Henke samt Sandra. Även Anna och Angela från Halmstad kom förbi en stund :)
Satt på altanen och hade det så jääävla härligt. Seriöst. Mycket bättre när Svalöv är uppdelat för annars sitter man bara i en klump. Nu snackade alla med alla och allt var så jävla bra! Vissa fullare än andra såklart!
Framåt 21:30 skulle vi börja rulla nerför backarna till Madisons slappemåndagspremiär! Och Moa kom fan ta mig in på legget! Jag märkte inte det först, därav min sega respons. Men fy fan vad nice liksom? Inte alls mycket folk i början med alltsom tiden gick blev det mer o mer packat. Isa hotade Timbuktu (om han inte spelade Svennebanan), sen gick hon o Ellen o Sandra o badade vid första vatten de hittadem, vilket var typ det jävla avloppet nedanför gulstad (de hade en jättefin strand 100 meter åt vänster alltså?), medan Sofia stod och kollade på mig när jag sprang runt runt runt genom alla dansgolven för att försöka råka stöta på Oskar. Tillslut gick jag rakt "in" i honom, sa Tja, fick ett muntert Hej tillbaka, sprang ut till Sofia, och grät sedan av glädje/besvikelse?? (fattar inte själv varför) en timme framåt. Sofia o jag gick hem till mig, lade oss på studsmattan, sen kom Isa o co, och då hade Moa dragit hem några ynglingar för efterfest, så vi satt på golvet ganska länge, innan det var läggdax för andra gången och jag lade mig på studsmattan.
Vaknade av att solen lös mig i ansiktet.. <3 Det var så jävla daggigt när jag vaknade, täcket var fan helt fuktigt! Usch!

Sen softade och städade vi hela förmiddagen efter att Sofia o jag varit o tagit morgondopp (igen).. Sen kom mamma, folk åkte hem till respektive orter medan Sofia, mamma och jag åkte till Halmstad för att städa med Erica och hämta hem alla mina saker. Fan vad segt det var. Men sen åt vi Fajitas på Abbes i Båstad innan hemfärd till HBG, så det var det väääärt!

Nu har jag lagt upp bilder på både Facebook o BDB (Lojse), men ett par ska man väl kunna få upp här med!

Enjoy!


 









FAN vad jag älskar att älska er!





Kommentarer
Postat av: MOA

det var så fucking najs! måste göras om! tjohooo!





(btw, detta räknas ej som en kommentar-.-)

2009-06-03 @ 18:54:42
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback