Messmör

...är jag sugen på nu. Men den här annars så välsorterade ICAaffären runt hörnet typ, bojkottar messmör? Vafan, bojkotta nåt annat istället!

Ja, då har man alltså pluggat! Vad sa jag, skulle alla frågor vara klara innan jag lade mig? Okej. Jag har gjort 5 frågor. Av 36. Och ändå säger jag GODNATT
(+ att krokiga gubben left the house 21:15 tyvärr, så det blev ingen övernattning för gumman! En gång om året är nog ändå mer än hon egentligen klarar av, och han med, med tanke på hur han går!)

Sov  gott!

Och guuuud vad mycket bättre mitt liv blir om Emelie/Sanne/Sofie kommer in här i höst! Eller i alla fall någon av dem! HOPPAS!!!

Kommentarer
Postat av: JP

Messmör är äckligt ju!

Bra av ica att bojkotta det. haha

däremot fattar jag inte varför City Gross bojkottar Skånemejeriets standard mjölk. ^^

2009-03-18 @ 07:59:35
Postat av: JP

Messmör är äckligt ju!

Bra av ica att bojkotta det. haha

däremot fattar jag inte varför City Gross bojkottar Skånemejeriets standard mjölk. ^^

2009-03-18 @ 07:59:54
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Messmör! Det äter jag bara när jag är med dig! <3

Ärligt alltså, tycker bara om det när jag äter det till frukost med dej vid min sida. Gud så romantisk jag är. ^^

Jadu, fatta vad underbart det hade varit om jag kommit in! Då kanske jag till och med hade pluggat! :D haha, vi kunde plugga tillsammans. ^^

2009-03-18 @ 16:48:01
URL: http://detelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback