hope sign




Holabandolla pistolla! Igår gjorde jag chili con carne och förlåt men fy farao vad god den blev! 

Jag laddade nyss upp en liten finurlig film från igår kväll. Jag skulle plugga, och Emelie var veeerkligen tvungen att plugga eftersom hon hade prov idag. Vad gör man då? Jo, man tar sig en öl. För att, liksom, fullkomligt naturligt!

Varför dricker man?
Emelie säger att man gör det för att kunna slappna av och få tankarna på något annat för tillfället.

Jag citerar Emelies kompis Angela: "Kroppen mår bra. PUNKT." 

Haha! Så det hela slutade med att vi låg och skrattade på köksgolvet tills vi hade så ont i magen att vi knappt kunde andas. Anledningen ser ni här!










Himla väldigt roligt!

Ikväll ska Sanne, Sofie och jag uuuuuuuut och fira Sofie!! Här sitter jag, seg framför datorn efter en hemsk skoldag, sen träning på det med Erica och Angela = möööööör. Men jah ee pode snart igeeeen! Ska dock inte bli så full som sist för jag vägrar att någonsin igen må så dåligt som jag gjorde sist. Det var fruktansvärt!



HOEHEY


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback