credits ments..




Jag kom precis på ett sätt att spara typ 100timmar om året :D På att INTE behöva sitta och komma på rubriker till varenda jävla blogginlägg.. Ni vet sånt där när man ska verifiera sina bloggkommentarer innan de skickas? De skriver alltid ihop så skumma ord där, och de passar alltid ihop, om inte för betydelsen så för att det ser snyggt ut ihop ;) Therefore, today's title looks like this.

Jag har ledig idag. Tyckte det skulle bli skönt, om jag inte hade haft detta framför mig... 

AgNO3 + K2CrO4 =
AgNO3  + BaCl2 =
AgNO3 + KI =
AgNO3 + FeCl3 =
AgNO3 + NaOH =
Na2SO4 + BaCl2  =
Na2SO4 + Pb(NO3)2 =
K2CrO4 + AgNO3 =
K2CrO4 + BaCl2 =
K2CrO4 + Pb(NO3)2 =
K2CrO4 + FeCl3=
BaCl2 + AgNO3 =
BaCl2 + Na2SO4 =
BaCl2 + K2CrO4 =
BaCl2 + NaOH=
KI + AgNO3 =
KI + Pb(NO3)2 =
KI + FeCl3 =
Pb(NO3)2 + Na2SO4 =
Pb(NO3)2 + K2CrO4 =
Pb(NO3)2 + KI =
Pb(NO3)2 + FeCl3 =
Pb(NO3)2 + NaOH =
FeCl3 + AgNO3 =
FeCl3  + K2CrO4  =
FeCl3  + Pb(NO3)2 =
NaOH + AgNO3 =
NaOH + BaCl2 =
NaOH + Pb(NO3)2  =





Skriv reaktionsformel och balensera!


Tack för hjälpen ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback