Hundar och fondue





Vi mådde ju inte helt blomma när vi vaknade på lördagsmorgonen.. Lite bakis var vi, men trots det så bestämde vi oss för att åka in till stan och käka lunch. Så Sanne, MLI och jag gick till La Cocaracha och åt Nachotallrik (vegetarisk/köttfärs/kycklingfilé). Det var fruktansvärt gott!! Och vi blev fruktansvärt mätta....

Sen gick vi i stan ett tag, innan det var dax för oss att åka hem till Andersberg. Jag och Sanne gick hem från stan, tog ca 3 kvart. Väldigt skönt var det =)

Väl hemma ringde Anna, och två timmar senare plockade hon och Angela upp mig hemma hos mig, för att först åka och shoppa skaldjur och frukt för över 600 spänn, och för att sedan fortsätta ut till Torup och börja fixa i ordning för kvällen.

Vi åt och åt och åt och skar frukter och åt och drack och åt. Vi kände oss som tre hus i ett hus sen... Sen tittade vi på The List och mös med vovvarna.

Vi åt för övrigt bl.a. kräftor, 1,5 kg färska räkor, samt vitlöksbröd.

Till efterrätt blev det Tobleronefondue i vilken vi doppade svenska hallon, bananer, ananas (LÄTT GODAST <3), litchi, stjärnfrukt och apelsin =) 



 








 

 








 







Jättemysigt var det, sen gick vi och lade oss vid typ 1 halv 2, då vissa hade svårare att somna än andra eftersom vissa hade en stor schäfer som stod uppe på ens mage och typ studsade!?

Lika kul var det att vakna av att två stora hundar och en katt står på en och ger en invärtes skador kl 8 på morgonen.. Menmen, jag somnade om och vaknade vid 10. Då hade redan Angela varit ute och joggat en halvmil på morgonen. Hurtigare mänska får man leta efter!

Sen käkade vi frukost och var ute och gick en lång runda med alla 4 hundarna. Väldigt skönt väder :)

Sen åkte vi hem med bussen, och nu ska jag och Emelie cykla och handla, sen äta, sen kolla film, sen sova =)


Vår första tvätttid (om man inte räknar med den vi missade) imorgonbitti! SPÄNNANDE!




Kommentarer
Postat av: MOA

tänk dig om man hade 4 doris :O jag hade begått självmord! XD

2009-09-07 @ 22:36:22
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback