snyt o fräs



Haj på jer!

Nu e hon snorig ändå. Trots allt. Jag har gått runt o sagt till alla "HA, jag blir AAAALDRIG förkyld", men jovisst. Tjock hals, bultande öron o snooooooooor som rinner som ett strömt vattendrag. Aja!

Idag har jag varit ledig i alla fall. Var i stan en stund, köpte ett örhänge som är helt platt bakom örat så att jag kan ha hörapparaten där ändå. Jag sov en natt utan örhänget där uppe i örat men det var verkligen på hugget o växte typ igen under den natten! Så därför måste jag kunna i ha örhänget även när jag har mackapären på mig!






Fanns bara fula svarta stavar så det fick bli en sån, Glitter hade inga finare heller.. Hoppas bara jag får in den i mitt lilla håll, staven är ju faktiskt tjock :/ Aj!


Imorgon åker jag i alla fall med Djurskydd II-klassen till Kolmården! Och vår "älskade" fröken Rolleberg. Öhh. Jaja alla mot en är härligt, iaf när man är i majoritetslaget ;)

I helgen blir det sedan Helsingborg! Hänga med Isa, Sosso, Elvira o Lilli-gänget på lördagen. Var ett tag sedan!

Nästa vecka är jag helt ledig men har massa arbete och ett litet prov veckan därpå så jag har att göra. Om våren kommer kanske det blir dax för sin första mc-tur :)








PUSS O HAJ från maj




Kommentarer
Postat av: Moa

kryyyyyya på digg...vill inte ha mitt vin snorigt!

2011-03-02 @ 01:37:57
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback