Dags igen

Halloj alla vänner :) 
Vad jag saknar många av er... Är inte ofta man träffar folk från gamla livet! Det är mest Halmstad- och Båstadfolk som bjuder och bjuds in till fest. Jag är faktiskt lite sån att jag kan inte bjuda in en gammal barndomsvän till en fest där alla känner varann, för jag vill inte lämna min kompis å riskera att hon känner sig utanför, men samtidigt vill jag hänga med alla de andra för de träffar jag ju inte heller så ofta! Så ofta får man dela upp det lite, men då blir det också att man ses mer sällan än om man kunde mixa 10 gäng på samma fest..
Sen inser man det också, att man kan inte hålla bra kontakt med alla. De som bor längre bort glider automatiskt bort från listan över närmsta vännerna. Sen kan man ju ses ändå och inse att man är lika bra vänner som innan och det är ju härligt, men det är ju dem man upplever saker med som man kommer närmre! Och ibland känns det som att man håller kontakt med vissa bara för att man borde... Men det finns de jag tycker betett sig dåligt o då kommer jag faktiskt inte hänga efter dem bara för att! 

Jaja, slut med djupa tankar! Ligger i soffan hemma i Fyllinge. 3 jobbveckor kvar innan det är semester. Det blir nog lite trippar till Öland, Ven o så, men inte längre.. Jag har 4 v semester och Thomas har bara två, mina två sista. Vill passa på att åka till hbg Malmö å Båstad när jag är ledig. Köpa grejor på loppis.. Varje lördag hela juli är redan upptagen. Inte klokt... Men roliga saker i alla fall :) 
Nä nu ska jag inte göra sånt megainlägg som det alltid blir.. Så jag bryter här, önskar en härlig sommar och så får vi se när vi hörs igen!


På promenad i Fyllinge igår. Nära till så mycket bra grejor här, älskar det! Och härliga landsvägar att gå och springa på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback