Grillningskollage!

 Min baksida i Halmstad. Älskar den!

 Grillning nu på kvällen :) Syns det var vi brände gräsmattan i lördags?...

 Baksidan utifrån

  

Blev faktiskt väldigt gott! T.o.m. min sambo som varit vegetarian i 32 år smakade min kyckling och tyckte om den! Hon tänker nu kanske börja äta kyckling :)

Nu har jag snackat med Sofia i telefon, känns som om det aldrig gått så många dagar sen vi snackat. Vi har nog ringt om varandra 20 ggr de senaste två dagarna. Men imorgonkväll blir det promenix!

Känner att jag måste ut och springa imorgonbitti också. Har blivit "för mycket grillat" de senaste dagarna. Om det existerar i samma mening? Men.. grillat ÄR ju godast!

Nu läser jag gamla sms från augusti och framåt, som tydligen finns på datorn när jag har mobilen inkopplad. Sjukt roligt! Vissa saker hade jag ju försträngt och hoppats skulle stanna där, men.... Tur man ser på det med lite mindre ångest idag :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: MOA - tecknar, syr och filosoferar!

fan vad najs baksida du har!! måste komma och grilla hos dig snart :O ohohhohooh då kan jag fixa super god marinad ;)

2009-04-28 @ 20:20:00
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback