Groddar och lockigt hår

Igår satt jag o tre tjejer från klassen på Maxi och käkade korv med moooooos och räksallad. Det var sjukt gott. Tills Anna säger "LOLLO. DU HAR ETT HÅRSTRÅ I MOSET", och! Mycket riktigt. Där var det. Medan jag sakta droog ut det oändliga hårstrået så fick de andr amer och mer gåshud och tillslut var de nära att springa till toan och spy typ. Anna efteråt: "jaja, det var ju tur att det inte var lockigt i alla fall. Hehe." Och jag trodde förstås hon menade att då hade det ju varit mitt eget hår (huvudhår) och att hon var ironisk och menade att det inte hade varit lika äckligt. Men det var förstås inte aaaaaalls det hon menade. Det var riktigt äckligt och för en gångs skull kunde jag knappt äta upp! Visst, jag gjorde det sen ändå, men det var nära!

För övrigt ISA så har jag inte min mobil! Anna råkade få med den hem. Men nu har jag den igen så du får ringa. Please... och förlåt ;.

Igår satt jag inte vid datorn alls, efter skolan var jag på äventyr med cykeln och hamnade på Skopunkten där jag köpte de 3 snyggaste paren skor ever, kommer bild när jag är hemma, sitter i skolan nu. Sedan satt jag o läste min bok, fy fan vad bra den är! Mellan 17 och 22 satt jag och bara läste och läste! Kapitel 55 väntar på mig där hemma och jag har lust att skolka! Jag är kär i Joe Roth. En i boken då..

Erica och jag har börjat grodda allt som går att grodda!

Skriver mer när jag kommer hem! Och läst ut boken.. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback