Lättnad och tidvatten

Vi har tidvatten i Sverige!

Jag insåg det idag. Döööööcoolt... Jag gick en lång härlig eftermiddagspromenad i den fortfarande varma luften, pratade med Sofia i telefon, pikade henne mest men hon var så trött så hon orkade inte bli sur. :)

Så gick jag nere vid strandkanten o såg hur tidvattnet kom i små små vågor! Det var inte så att vågorna slog upp på stranden, utan det var liksom helt plant mellan sanden och vattnet, så man bara såg hur vattnet letade sig uppåt land och rann, det var skitcoolt!   

Så nu när jag kom hem så ringde Ola från Stockholm, alltså Ola som förra helgen ringt sin bror och sagt att det såg för jävligt ut i huset och ville att jag och Erica skulle kastas ut omedelbart och bla bla bla... Bara det att när jag pratade med Ola idag, och bad lite om ursäkt, så visste han för det första inte att jag hade en inneboende, och för det andra hade han inte alls det sagt det som hans bror sa till oss.. Han ringde inte ens för att skälla på mig, han var jättetrevlig och snäll istället! Nu är det dock så att hans bror ligger i skilsmässa och har det nog allmänt jävligt jobbigt just nu, men att låta det gå ut över mig... gör mig lack.

morr

Men jag är lättad över att Ola var så trevlig och jag blev nästan kär i honom genom telefonen, kan man bli kär i någon som pratar Stockholmska?

Hittade i alla fall en perfekt grillplats till helgen :) Alla bjudna, vid regn är vi hos mig och Erica istället!

+ att MLI kanske ska leta sig hit upp igen innan sommaren och jag blir jättejätteglad! ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Anzz

Du är ju kär i mig, så uppenbarligen kan man det babe ;)

2009-04-23 @ 00:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback