Yo ya'll !

Idag har jag faktiskt inte mycket att berätta än.
Jag tror inte jag pallar sticka och grilla vid högskolan, skickade ett sms till Lisa om det nu. Känner mig lite dum, visst, "ingen" annan skulle dit och jag hade kanske varit mer sugen om nån mer skulle dit, men jag orkar verkligen inte. Jag måste packa tills imorgon. Borde verkligen plugga också. Men får inget gjort för mina naglar bländar mig!! 

Imorgon blir det iaf exkursion, ut till samma sjö som förra veckan, vi ska håva efter salamandrar och konstiga vattendjur och identifiera dem. Vankas stövlar hör jag, hoppas bara på bra väder! Sen bär det av hemåt till ljuva Helsingborg :)

   IDAG





 I Laholm för att kolla solfångare. Hanna, Ellen, Josefin och jag


Ett par bilder från grillningen i lördags ligger förresten uppe!


Tack för mig! Nu ska jag grilla kyckling for 10 dagars bruk. Just fan, jag ska ju hem imorgon..... Jaja, då får jag väl äta rejält ikväll! Puss!

Kommentarer
Postat av: MOA

kyckling <3

2009-04-28 @ 19:22:23
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: mussl

ja vill slicka på dig

2009-04-30 @ 01:02:49
URL: http://fotoisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback