Heja Eslöv!





Idag har det varit fiiiiiiinast väder! Nej, finast var det igår, men det var fint idag med! Moa o jag drog till stranden kl 14, när hon var färdig med alla hennes fucking ärenden, här satt jag hemma snäll som en hund som väntar på matte. Sen blev det iaf playan samt strandpingis! Och att vi äger behöver jag väl inte ens berätta. Efter det och lite span så blev det pizza på Pepes. "Heja Eslöv" hette pizzan av nån anledning. God iaf, nu behöver jag aldrig mer äta igen.

 



Imorgon blir det Malmööööööeee! Shoppa shoppa röda converse, parfym, paljettväst på Zara, smink i form av primer, ögonskuggor och brunt puder (om det existerar utan nåt jääähvla glitter i som det är i alla?!?!) och kanske galaklänning om jag hittar nån! Och kanske solbrillor :)  Doris vovven ska med så vi lär ha fullt sjå att hålla koll på den jävla byrackan, men det går ett rykte om att hon ska ha munkorg, så!  

   



Igår fick jag reda på att vad de gjorde på dagen på p-festen förra året var att ta med allt folk ut på en stor segelbåt, stanna utanför Hovs Hallars underbart vackra klippor, oh de som ville fick bada från båten. Guuuuuuuuud vad jag hoppas att det blir så i år igen!  <3





Jaha, då får vi se om det blir PS I love you ikväll. jag känner för att böla och jag har ju FORTFARANDE inte sett den. Så nu jävlar!




PUSSAR!



Kommentarer
Postat av: MOA

...PS I love you... du kunde ha sagt innan att du ville se den så hade vi kunnat göra det ist för promenixen -.-

2009-08-06 @ 22:23:08
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo jag brände upp filmfan nu -.-

2009-08-06 @ 23:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback