P-fest Skansen




Jaha, då var det dax för den årliga personalfesten på jobbet :) Som vanligt slutade den ju inte hallon för mig men det är det nog ändå inte någon som räknar med ändå.

Vi började med att alla 140 persen blev indelade i lag och fick i uppdrag att spela in en musikvideo och vi fick vissa låtar att välja på. Vi valde Dolly Partons 9 to 5 och det blev inspelning i hotellrum och på brandstationen där vi i full mundering gjorde dancemoves, klättrade på brandbilar samt Baywatch-sprang genom vattenslangssprut. Riktigt roligt hade vi!











Efteråt hade vi lunchbiljetter som vi fick gå och utnyttja på Badkrukan, där blev det hamburgare den här ggn också, himla gött asso!


Efteråt var det hem snabbt som fan och hämta alla saker och sen dra till mitt hotellrum för natten. Fixade mig och stack sedan till Susanne för att sminka mig då jag glömt allt mitt smink i HBG (skandal, yes). 

Sen blev vi hämtade av buss vid torget och blev skjutsade till Hasses Lada där det vankades skaldjursbuffé till vissas förtret! 
 








En så otroligt söt bild på Emma och Brolle!


Sen fick vi även se alla musikvideos som folk suttit och klippt ihop under tiden alla fixade sig. Vår vann ju inte nåt pris men det var himla roliga filmer allihop. Min sexiska arbetsplats! <3





Sen fortsatte festen på Pepes vilket också var svinkul den delen jag minns, sen vaknar jag än en gång  upp på mitt hotellrum med nerspydd kudde och heltäckningsmatta. Hej spärrat rum i två veckor, precis som förra året... FÖRLÅT (a)
Pa hade tydligen hjälpt mig och vi var halvvägs på väg hem till min stuga när jag tydligen kom på att jag ju hade hotellrum, så det var bara att bära mig tillbaka. Hahahaa..........

Mådde verkligen fruktansvärt hela dagen igår. Åt en skål gröt på morgonen då jag tyckte jag mådde hyfsat men ju längre tiden gick och alkoholen förbrändes så blev det bara värre och värre. Låg totalt utslagen på studsmattan i flera timmar. Plötsligt står pappa vid kanten, och tror ni han hade med mitt smink från HBG? Nej! Då grät jag.  


Kommentarer
Postat av: emzz

hahaha lollo då! :D

2009-08-25 @ 18:03:49
URL: http://therealemzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback