fptv sens



HEJ, väldigt mycket hej! 

Idag vaknade jag av att jag pratade jättehögt. I drömmen satt någon på min sängkant o jag typ halvt skrek "meeeeeh kan du inte komma o lägga dig bredvid mig... joooooo!! :( snääälllaaa" och sen drömde jag världens äckligaste dröm (värre än den när jag hade sex med min egen bror) och den här ggn handlade det om pappa.. Jag blir rädd för mig själv.

Nu har jag fixat tv-avgiften iaf! Det var 30 pers i kö nu med men det gick på ca 5 min.. Sånt gillar vi :) Nu ska jag hoppa in i duuuuschen o sen vandra den långa milen till Elineberg och tandläkaren. Sen ska jag vandra de ytterligare milen in till stan. Sen blir det Halmstad igen ! Och jag stinker FORTFARANDE vitlök från igår.. Stackars tandis :(







Kommentarer
Postat av: MOA

jag tycker du borde raka dig lite.. ;)

2009-12-04 @ 10:13:22
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: MOA

jag skulle ta tillbaka mitt "äckligt positiva tänkande och olidligt lyckliga" jag om jag kunde -.-

2009-12-05 @ 23:57:45
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback