Mycket som händer!





Hej hopp!

Mycket har hänt sen sist!
Det har varit tårar och vaknat med ögonlock stora som köttbullar.
Det har varit asgarv hela natten lång och vaknat med otroligt träningsvärk i magmusklerna.

Kick off med Moa i söndags! Det var mycket trevligt, inte riktigt som vi tänkt oss, men hamnade på efterfest där åtminstone Moa var nöjd med sällskapet! Gick från hotellet kl 5:45, när hela Båstad var på väg till jobbet.
   



Måndag, ELLEN och ISA kommer! Tycker det börjar bli vanligt förekommande.. Väääldigt kul! Jag mådde dock fördärligt de första timmarna. För jävligt rent ut sagt.. men sen blev det en promenad i hamnen, lite shopping med revbensspjäll inblandat, på ICA, och ett antal cider på systemet. Ett par timmar senare var vi på G, och vi drog till Slappemåndag på Madison vilket var skiitkul, trots att vi hade vore nyktra moments så var vi dyngraka 5 min senare. Så illa att man skäller ut bartendern för att man inte får salt och citron till sin...... MINTTU? Ajdå....

   


Sen åkte jag med Isa och Ellen hem på tisdagen. Satt i telefon heeela dagen och hela midsommarfirandet i Båstad gick åt helvete då jag plötsligt max fick ta dit 15 pers när redan 25 var inbokade. Men det löste sig genom att vi är allihop hos Isa i Pålstorp istället!! Skitgött, inga sura miner och alla är glada =) Ska ha sommarfest senare i sommar i stugan istället, men då ska det banne mig vara fint väder!

Eftersom jag hade alla midsommargrejer i stugan så fick jag snabbt som fan åka upp till Båstad igår, sov där tills idag då det väldigt förvånande blev heeelt blå himmel på dagen, och jag låg och stekte några timmar. När jag kommit till HBG igen var jag och Sofia och handlade inför morgondagen.

Så imorgon rör jag och Sofia ihop potatissallader, en krämig, och en blandad , kl 9:30 börjar vi skala våra 7 kg potatis. Sen ska vi hinna binda kransar också, samt vara hos Isa 15:30, vidgjorda och fina. Jag har ju fått tag i en trippeltång<3, så det blir till att premiärtesta den imorgon !

  




Får se om det blir utgång eller ej imorgon, inte så många ställen i HBG som har öppet ju... Men på lördag drar jag upp till Båstad för att grilla med familjen och farmor<3, och på söndag är det jobb mellan 10-16, sen äggakaga hos farmor!

Nästa vecka ska jag förhoppningsvis jobba en del, men det ska ju också komma massa massa SOL OCH VÄRME så det kommer säkerligen spenderas en hel del timmar i solen med ;)


LIVET ÄR UNDERBART, men saknar alla vänner jag inte träffat senaste tiden! :( <3
Båstad, here I come!







Kommentarer
Postat av: Johanna

han är här då och då :P

2009-06-19 @ 02:27:01
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: pelen

båstad<3 men ey... fan va kul det ska bli ikväll ändå! :)

2009-06-19 @ 09:25:17
Postat av: MOA

mm förstår att du saknar mig :/ <3

2009-06-19 @ 22:43:20
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback