Emotand!

Om man skriver "fontänen" med T9 på mobilen så blir det emotand :D

Det var skitroligt igår och inatt! Jag och Anna började som sagt shotta vodka, som jag hade svårigeheter att få ner, och därför fick hålla det i munnen jättelänge.. Asså, kan man spy upp nåt man inte ens svalt än?

Sen stack vi iallafall ett antal "Karatefylla"-spelningar senare till Hanna på Nyhem, och där var Deniz, Erika, Angela, Sara, Ellen och så Hanna. Sen kom även Annas kompis Therese som tydligen varit bästa kompis med Lina Christiansson från min klass i Svalöv! Heftigt!

Jag och Anna var fullast.. Anna märkte inte ens när jag bytte hennes cider mot vin, hon bara rynkade på näsan och drack upp = skrattattack för min del, låg på golvet och flabbade.. och då trodde alla jag fått i mig för mycket. Vadå, det var faktiskt jävligt kul :P

Sen så gick vi in till stan, alla utom Sara, Erika och Ellen.. Så blev det först Tequila shots på Harrys, sen inom Mårtenssons för att försöka komma in där trots att det e stenhård 23gräns, och vi fick typ komma in, men de stängde om en halvtimme. Hallå? Klockan var halv 1? Så vi gick vidare till Moon, eller vi skulle dit, då jag hade gratis inträde dit med en vän, fram till halv 1. Och då var kl kvart i ... Så jag tjatade på vakten, "snääällaaaa, hon fyller år idag, min kompis!" och han bara "Ja, jag är ledsen tjejen, men det är inte jag som bestämmer. Och vet du varför? Du är på fel nattklubb!"

Hmmm.. Ajrå. Jag var på Valentine och försökte komma in med en gratisbiljett till Moon! Haha, och vid det laget hade redan Anna och Therese kommit in på Moon för 80 spänn per skalle...

Jag får berätta mer sen, LILLEBROR SKA ÖVNINGSKÖRA och jag ska åka med! We're gonna die, som min kära vän Anna brukar säga 1 minut innan tenta :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bada är najs!

2009-03-21 @ 16:08:49
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback