To keep it up

"Hmmm.. Ajrå. Jag var på Valentine och försökte komma in med en gratisbiljett till Moon! Haha, och vid det laget hade redan Anna och Therese kommit in på Moon för 80 spänn per skalle..."

Ja, som sagt. Och de blev inte överlyckliga när det visade sig att jag ljugit och inte alls det "fixat" in alla på Moon, utan på Valentine! Faktiskt 22 års gräns där, och inte 18 som på Moon =) Me like! Samt att det var gratis inträde på Valentine!

Så där var vi sedan och dansade hela natten long, så fort det blev en glänta på dansgolvet intog jag och Anna den och fyllde den totalt :) Riktigt roligt och svettigt, skitbra blandad musik för att va ett sånt ställe, tyvärr noll svenska killar.. Men de kan ju dansa, de andra :)

Så vi stod och dansade bl.a. med våra spegelbilder.. (Studenten, någon?). Sen stängde de 03:40, konstig tid, yes? Då träffade jag Kimmie utanför, en kompis från HBG. Först var han otrevlig men sen blev det bättre. Vi börjar alltid mucka när vi e lite på lyset.. Sen slutar det med att båda tar på sig skulden och så kramas vi en stund. Haha, som typ när vi träffades på Tivoli och jag ska att han hade fin mustasch. Han var helt fullkomligt övertygad om att jag var ironisk och drev med honom, men det gjorde jag faktiskt inte! Haha.. Slutade också med att han bara kom fram "Lollooo.... e du suur....".. Haha. Jo, men jag gillar Kimmie. Kimmie är Kimmie helt enkelt.

Ja, sen ringde i alla fall Anna och jag till hennes pojkvän som körde från Torup ett antal mil utanför Halmstad, bara för att hämta hem sin odrägliga flickvän. Så fick jag skjuts hem i alla fall.

Vanligtvis jävlas jag med mig själv genom att lägga 100 omtåliga grejor i min säng när jag ska ut, till min stora förtret, för jag vet hur gärna man bara vill kasta sig däri när man kommer hem, och det har hänt att jag slängt mig på glasfigurerna typ.. Men den här ggn låg det bara en stor klädhög, så jag lade mina kläder överst och sen mig själv ovanpå typ. Där slocknade jag.

Jag FLÖG bokstavligt talat upp ur sängen kl halv 9, tre och en halvtimme senare, när jag satt alarm. Fy fan vad mitt huvud bultade där ett tag. Usch.. När jag ställde mig halvnäck framför spegeln så fann jag till min "stora" glädje att det satt en tjuga på mitt bröst. Den hade typ smält fast och satt som berget så jag var tvungen att skratta en stund. Tight och svettigt, någon?

Efter att jag tömt kylskåpet på paprika, leverpastej och ett helt jävla paket sylta så blev det till att ta Swebus till HBG. Då mådde man inte hallon, den bussresan. Satt där och förbannade Anna och vinet. Mest Anna. Sen hämtade min älskade mor & far mig på Knutpunkten, varpå vi växlade pengar till resan, och sedan åkte hem. Sedan följde jag med Danne och pappa ut och övningskörde, ja, det behöver inte sägas att dennes bilkörningskunskapslärning går aningen hurtigare än det gjorde för mig. Jag hade dock mest tråkigt i bakluckan.. Eller baksätet. Satt och googlade "varm i kragen/jackan/byxorna" med mobilen, jag kunde inte komma på vad man säger. Varm i kläderna var det förstås. Ååh, NUT.

Nu har jag avnjutit en delikat hemmalagad icke smaklös och djupfryst (för att inte glömma omfryst 10 ggr) middag. Tyvärr blev det kokta morötter och palsternacka på det, samt ris. Det är typ vad jag levt på de senaste 3 veckorna.

Nu ska jag faktiskt packa! Har lagt fram lite saker, det är ju inte alls svårt att packa! Jag köper fan bara sommarkläder ju, även på vintern. "Jo, men det blir snyggt när man blir brun sen i sommar.." Ja, vad är inte snyggt då?

Så ja, jag ska ha en trevlig semester :) Kommer nog skicka någon bild till bilddagboken, kanske blogga från mobilen om det går (???).

Känns som om jag ska vara borta en månad. Funderade helt seriöst på att stänga av elementen i Halmstad innan jag åkte därifrån idag. Men jag blir ju sambo när jag flyttar hem igen, så huset måste väl värma upp lite.

Ha det gött här hemma allesammans! Våren har ju faktiskt kommit hit nu med :)




Lojsemannen ♥
+46 (0) 73 696 6062 (snålar nog med sms dock!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback