1:a maj

Varje år på första maj så åker vi till min pappas gamla skolkamrat och hans familj, som bor på en bondgård söder om Malmö, utan djur dock.

   
   
 

Vi skulle även paddla kanot, Magne, Danne och jag, men vattenstånden var för lågt som ni ser... Tyvärr... Det gör vi alltid annars, ruskigt kul är det :)

Så vi åkte till Klagshamn och Magne badade! Typ.. 10 grader. Det syntes!

 
Avslutade kvällen med att grilla. Satt i shorts till 22:30. Skoja min doja att mina tår och ben värkte och var vita sen...  Men det var en mysig dag som vanligt iaf!

Juuust det, de hade, utöver dalmatinern Jaggan som fan måste va 15+ år nu, tycker de alltid haft henne.. så hade de iaf KATTUNGAR som ni ser! Var 5 från början men fick göra sig av med 3 för de har för många katter redan... My loves<3



 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Han badar inte louise! HAN STÅR PÅ VATTNET :P

2009-05-05 @ 15:22:20
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback