En chock och två katter

 

Jaa, lite chockartat blev det alltså igår! Husägarens son med familj skulle komma söderut och bo i huset lör-sön, det visste jag, men min röv uppfattade inte att de skulle komma redan ikväll (igår) för att lämna sina katter som jag skulle passa. Så medan jag sitter och snackar med Sosso så knackar det på dörren kl 22. Ja, och då kom Ola med frugan, två barn och två katter. Till råga på det så frågade de om de kunde sova över. Vad ska man säga, det är ju deras hus?
Men det gick faktiskt bra, jag satt i köket och pluggade, och de sov. Imorse bjöd de på nybakat bröd och var allmänt jättetrevliga. Tack gode Gud att jag och Erica dammsugit och moppat golven igår...

Så nu har de iaf givit sig av söderut, jag har pluggat hela dagen och försökt ignorera katterna som stryker sig mot mina ben stup i ett och snor mina suddigummin. Men de är i alla fall söta! Det kom även in en liten taloxe på inflygningsbesök innan idag. Den kom in ut sen, utan flög rakt in i rutan flera gånger så jag trodde den skulle dö, men jag lyckades skrämma ut den igen. 

Nu sitter jag o kollar på nån krigsfilm med Alexander Skarsgård, because I'm worth it, EKOLOGIN RENSKRIVEN!

 Imorgon åker jag till Båstad och sover där eftersom mamma o pappa är där.

Jag börjar för övrigt komma överens med min iPod!

Vad hittar ni på en helg som denna?


 



 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska kolla när min man slåss ^^

plugga i frid :P

2009-05-23 @ 08:19:07
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback