En liiite bättre dag

Så var det då lördagen; grillning på Gröningen planerad för kvällen!
Solade hela dagen förutom när jag i 3 kvart fick hjäpa mamma och pappa att putta igång bilen som dött.. Det var det jävligaste jag gjort i mitt liv, mjölksyra efter 10 meter, seriously!?

Men jag marinerade iaf räkor i olja, balsamvinäger och vitlök, medan jag ringde runt till olika folk från min solstol och fixade till mig både engångsgrill, kött och redbull och vodka till kvällen. Tänk vad man kan åstadkomma från en solstol.

Runt 17:30 cyklade jag och Sofia Självsfrände till Gröningen, efter en stund kom Moa,. Susanne och Ems, och sedan även Elvira, Felix, Julia, Elle och Malin!

Grillades bl.a. korv och mina underbara räkor som jag åt MED skal.. Fett gott<3!

Det var även svensexa och han som skulle gifta sig hade fått uppdrag. Självklart drog han med mig för att hjälpa till och visa trosorna för hela gänget... Det bästa var dock att jag hade mina snygga trosor på mig :D:D Samt att de jublade när jag gjorde det, och att jag shottade whiskey med dem :D Haha kul!


Sen dog vi av kyla typ allihop, så jag och Sosso hamnade på GP, och sen drog vi med Susanne och Ems till Tivoli.. Jävligt roligt var det! Det var 1 cm tvål på toagolvet, helt crazy halt! Så där stod vi o drack vår smuggeldricka som alltid, och sen dansade vi o snackade massa med folk hela kvällen lång! Sosso o jag spelade 100 % lesbiska kom vi på imorse när vi fyllde i varandras luckor.. Vi skrattade så vi grät när vi kom på det :P Haha tur man redan låg ner..

    

Så vi tillbringade alltså kvällen med att dansa och snacka rundor, jävligt kul var det! Var lika på G kl 23:00 som när man skulle hemåt vid 4! Sofia och jag körde sakta och osäkert hemåt sen, var hemma 20 över 4, åt 17 köttbullar och två mackor, sprängdes typ, och sen satt jag på datorn till 5:40. Vaknade "pigg" och "utvilad" 8:40, och sen dess har jag varit vaken.

Ikväll kanske det blir en runda till Lilli med Sosso. Imorgon vankas doktor för att äntligen ta reda på vad det är för fel på mina öron, och sen blir det HALMSTAD.

ALOHA

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som om du haft en underbar helg baby! ;)



När är du i Halmstad så man vet när man kan komma och hälsa på dig?. :)

2009-05-04 @ 09:58:15
URL: http://detelja.blogg.se/
Postat av: mussl

räkor med skal på..SÅ GOOOOTTT ! synd ja inte va med er :(

2009-05-04 @ 14:38:50
URL: http://fotoisabelle.blogg.se/
Postat av: Johanna

jajja. vi får väll ta den dära supakvällen någon annan kvälL :P

2009-05-04 @ 19:55:35
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Haha vi får supa till det någon annan helg :P



Men alltså jag hade nog faktiskt inte velat se när du strulade med den enorma negern som du beskrev honom ^^

2009-05-04 @ 19:57:23
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: roxanna

men vafan Lollo ;) har du också blogg?! ;D

och hur FAN kan du äta RÄKOR med SKAL?! xD UUE! haha xD och du.. LILA IPOD! den är skitsnygg :D <3

2009-05-16 @ 00:11:09
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback