En sanning och morotskaka




Tjena hallå!
Ännu en helg överlevd!

Måste fatta mig fort, för bussen tillbaka till Halmstad går om en timme och då ska vi hinna äta innan. Good luck liksom. Jag har papiljotter i håret förresten!

Nu är det så aaatt.... Ja... igår blev det partyparty! Var först på Väla med mamma och köpte iPod, blev en orange :) Fan vad små de är.. Men man vänjer sig väl. Så jag har suttit o bråkat med iTunes hela dagen idag men vi börjar komma överens nu. Jag fick iaf in Flo Rida's Right Round och det är den enda jag behöver just nu ;)

Ja, gårdagen då? Färgade håret. Men syns inte så mycket. Jo, sen var jag med mamsen o papsen och Dannesen och käkade på BK. Jag åt hamburgare. Whopper fullkorn. Jag åt pommes. Det var så jäääääääävla gott!! Har inte ätit ett helt sånt meal på flera år!! ÅÅåh som jag njöd av hamburgaren framför allt! Tycker pommesen på Burger King är lite för smöriga.

Nog om det, jag cyklade hem till Anne o Myran så jag var där kl 19 (I TID, ja! Waaaw) och där möttes man av Jimmys turkosa nylle, samt de boende då :) Sen kom det diverse kul typer, Linda&Morre, Sonny (FÖR FAN), Padde, Tobblas såklart, o några jag inte minns namnet på. Det kom fram whiskey och jag drack min Euroshopper Energy Drink-vodka och såvitt jag förstår står fortfarande min lilla Jäger i Annes lilla kyl. Där står den alltså än idag, för det gick väl lite utför för mig ett tag.. Vi spelade vattenfall. Jag och Padde skulle åka i ett vattenfall ner från fönstret ett tag, tur vi aldrig tog tag i det (synd?) och helt plötsligt var alla borta, och jag var skitfull.

Jag stod typ och örfilade mig själv som jag alltid gör när jag vill nyktra till, nej, det funkar aldrig men.. Ja, iaf. Sen vet jag inte vad som hände men runt 12 skulle jag bara ner till stan, hade jag bestämt. Så jag övergav Anne o co trots att jag hade skitkul, kör halvvägs ner till stan, trillar förmodligen eftersom styret är snett o min ena skinka är JÄVLIGT öm och väldigt blå. Men kommer i alla fall in på The Tivoli, hur fan det gick till vet jag icke! Cirkus-delen var öppet eftersom r'n'b-golvet var stängt. Och jag hade skitroligt! Massor med folk jag kände var där :)

Sen när de stängde kl 4 så vinglade jag ut med Sofia och Elvira på varsin axel (nä inte riktigt), och sen skjutsade Sofia mig med Elviras kontrollerande blick i nacken. VÄLDIGT tur att jag hade sällskap hem kan jag säga, för annars hade det inte blivit raka vägen hem för mig. Några omvägar för att klottra hjärtan på folks bilar och så. Det har vi varit med om förr.

4:40 var jag i sängen efter att ha mättat magen med fläskfilé, och ris med teriyaki-sås. Mumsigt var det!

Idag har jag varit och handlat massa förnödenheter inför Öland som vi åker till imorgon. Vi skulle egentligen till Båstad men det var inte så bra väder ju.... Så, här kommet lite bilder från gårdagen!

Angående min rubrik. Mamma bakar morotskaka och jag ska ta med en bit upp till mig o Erica för det FÖRTJÄNAR vi säkert....  Första delen av rubriken menar på att mamma smalare ben än mig, såg jag när vi körde bil idag. Hennes lår e fan smalare än mina. Jävla skit, så ska det inte få va!


 
Anne och Myran - de boende

 
Annes lillasyster Linda och hennes pojkvän Morre / Morre & Jimmy


 

     




Tack för ett skiitrolig kväll! <3





Kommentarer
Postat av: MOA - tecknar, syr och filosoferar!

S to the N to the Y to the G to the G

you know who ;)

2009-05-17 @ 18:45:16
URL: http://moziz.blogg.se/
Postat av: emzz

jag vill bara gråta.. ville också vara där :(

2009-05-17 @ 19:45:24
URL: http://therealemzz.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHA HETER HAN MÅRTEN OCH ÄR 89? såfall tror jag att jag gått samma franska grupp som honom i 8an och nian. ^^

2009-05-18 @ 21:26:17
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback