Textbakgrund

 Jag undrar om det inte var bättre innan ändå med designen?  Jag får inte riktigt rätt på rutan, vill ju att HELA texten med rubrik och bilder, ska hamna i själva boxen. Men detdär med padding och margin klarar jag inte av!
Fast jag ser nu att det blir ganska bra, i alla fall om man inte har bilder!

 För övrigt har det varit en lugn dag, låg ute och solade mellan 11 och 14, sen stack vi till skolan och mätte lite pH och sjöproverna från helgen, sen drog vi hem hit och pluggade och räknade ut standardavvikelser m.m.

 Nu har jag kokt ägg men är ändå hungrig.. Är så otroligt trött. Funderar på att sova, klockan är dock 21:09?! Men det hade varit skönt.. Vad annars liksom? Förslag?

 Hoppas ni haft en bra dag allihop! Imorgon har jag bara en lektion, mellan 13-15 :)

Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

hahahaha du har humor :)

2009-05-12 @ 21:48:27
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback