electric middle




Godkväll! Jag missade avboka boxningen på SATS igår. Jävlar! Som tur är händer inget förrän jag missar två bokade tillfällen till.. Bäst att skärpa sig.

Idag blev det studiebesök på raffinaderi Preem på Hisingen i Göteborg. I ett raffinaderi destillerar man olja och gör det till olika saker som bensin, diesel, asfalt, paraffin, eldningsoljor, fotogen.. Ett jävligt maffigt område får jag säga! Och vilka summor man snackar om... Mohammed Al-Amoudi köpte det för 56 miljarder o sen ville de ha ytterligare 165 miljarder för att anläggningen skulle uppfylla miljökrav o.s.v. Sjukt... Men det var faktiskt mer spännande än det låter!








Vi skulle åka kl 8 från skolan och jag hade ställt alarm på 6:20. Jag var livrädd att jag skulle försova mig vilket resulterade i att jag mitt i natten vaknar och är övertygad om att klockan är typ 20 i 8 och att jag måste springa. Flyger upp ur sängen, börjar ta på mig kläder, kommer på att jag kanske ska sätta på mobilen, och upptäcker att klockan är 1:37.  Ajdå. Somnar om, men drömmer mardrömmar om att jag vaknar 9:30 och alltså har missat allting. Hur jävla gärna ville jag dit kan man undra? Inte alls faktiskt! Drömde alltså att jag typ låg o grät över att jag missat det. Sen vaknar jag och kan inte somna om av oro. Kl 6:20 ringer alarmet och jag går upp.  Jag hann ;-)

Ikväll är det BodyCombat med boxning, karatesparkar o annat för mig o storasyster. Vi har aldrig provat det innan men är Erica med brukar det bli kul, hennes hår blir nämligen alltid elektriskt ;-) Vi kallar henne därför numera SOLEN.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback