jesse months



Halloj e-b!

Om jag skriver nu så behöver jag inte ha dåligt samvete om jag inte uppdaterar ikväll. En gång om dagen är fan bra!

Det blev faktiskt gymmet igår ändå! Jag var iofs dyngsur när jag kom fram så det syntes inte så mycket att jag var svettig. Efter gymmet drog jag i svettiga träningskläder och shoppade taco o tillbehör eftersom Thomas skulle dyka upp en timme senare. Vi lånade filmen om Jesse James av Sanne o Sofie, men eftersom jag babblade de första 10 min så kom vi aldrig in i filmen och fattade typ nada. Så efter en kvart satte vi på Life of Brian, mycket roligt, vi skrattade så tårarna och dreglet rann och Thomas operationssår höll på att gå upp.



Sen kom Emelie hem runt halv 10, hon verkade sannerligen vara på väldigt bra humör, härligt att se! :D Då stack T o jag hem till honom istället.

Jag: "-Jag undrade nyss vems ben detdär var, men jag insåg sen att det var mitt! Haha!"
T: "-Det där är mitt ben....."

Jag har sjukdom. Tror jag. Thomas went to work at 6:30 o jag skulle ligga kvar tills det blivit ljust ute. Vaknade av ett sms kl 11:30, lakanen var dyngsura av att jag var så svettig, och när jag promenerade hem från stan så rann typ svetten på mig fast det var skitkallt. Jag som aldrig blir sjuk?

Men nu känns det bättre, o om en timme ska Sanne, Emelie o jag till Eurostop o shoppa o fika (Chailatte et cheesecake s'il vous plait!)





Kommentarer
Postat av: aaaaaaa

fin header :D

2009-11-03 @ 20:10:59
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback