vol entire




Godkväll i störmen! Fy farao vid det blåser, blir inte bättre av att det regnar som småspik rakt in i ögonen. Tur man ska tillbringa morgondagen i en buss och inomhus. Vi ska nämligen upp till Göteborg med klassen, och besöka Preem-industrin där man gör olja, kort sagt.. Så det ska bli roligt :)

Jag minns ingenting av gårkvällen. Jag var på CorePulse med Sofie och Angela, sen handlade vi, sen cyklade vi hem. Jag duschade antagligen, men sen vet jag inte mer. Jag insåg iaf nyss att jag missade både Hells Kitchen OCH House!!! Det är fan skamligt. Det lustiga är att jag insåg det nu kl 17:00. Kollade tv.nu och då skulle Hells kitchen gå nu kl 17-18, problemet var att det var gamla avsnitt från annan säsong... Så nu ska jag göra torsk i ugnen med messmörstäcke istället. Lia bra va?

På fredag kommer Anne och Emma hit :D Sen frågade Anna, Angela och co om vi ville hänga med dem ut och äta efter de sett New Moon. Så vi får se hur det blir, men sen blir det ut på kvällen iaf :D Fy fan vad kul!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback