count parade




Blåbärste är smaskens! Och när Emelie är borta dansar Lollo på bordet. (bli inte rädd gumman, jag ska köpa ett nytt bord)


Jag började nynna på en låt innan när jag duschade, men hade inte en jävla aning vilken det var. Trodde det var The Party Is In You - Byz, men det var det inte. Men den e ju också skitbra! Stugan flashbacks någon?

Sen insåg jag att låten jag sökte var Do you wanna fuck, seriöst, fan vad längesen! Typ när Anne o jag ringde Emzz mitt i natten och sjöng "Do you wanna hmm, o yes I wanna doo, I wanna hmm my hmm in yo!" :D GOA TIDER! Miss yoooooooooou!!!!













Jaha, så var det det här med kemi..



Kommentarer
Postat av: emzz

goooooa tidååååår!!!!!

2009-10-19 @ 23:18:14
URL: http://therealemzz.blogg.se/
Postat av: MOA

och på grund av vem kom du på vilken låt det var? -.-

2009-10-20 @ 18:44:33
URL: http://moziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback