have scullery




Tjohej! Jag börjar skolan om 45 min o sitter så gått som näck nu, så det får bli ett snabbt inlägg!

Mellan 10 och 11 idag var jag, Sofie och Sanne och tränade ett pass på sats som heter Shape, där man använder sig av kroppsvikten och lösa vikter m.m. Det var faktiskt roligt, men himla jobbigt så jag kommer nog ha träningsvärk imorgon. Bara det går över till mitt favvopass boxningen på onsdag!

Till avslpanningen lyssnade vi på I Wanna Know What Love is med Foreigner, och jag sitter och lyssnar på den nu. Den är ju SÅ bra!







Igårkväll var jag uppe hos S&S och kollade på Spiderman 2 eftersom vi såg ettan i lördags. De ä faktiskt inte så dåliga som jag trott!

Ikväll är det tvättid mellan 18-21, sen är det plugg som gäller hela veckan. Thomas ringde även igårkväll för att berätta att han åkt in på sjukhus och blivit opererad i lördags så det var ju en rätt bra anledning till varför han inte kunde vara med mig då :P Så nu har jag lite skuldkänslor för att jag blev så sur (inte för att han vet att jag blev så sur men..) så jag funderar på att sticka dit och hälsa på. Vi får se!

Gotta dress now, ha en bra dag alla!  


In my life there's been heartache and pain,
I don't know if I can face it again,
can't stop now,
I've travelled so far to change this lonely life...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras icke, lovar!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback